Old forum - Imported: Voorsteltopic - Facerig

Homepage Forum Non English Forums. Dutch community Old forum – Imported: Voorsteltopic

This topic contains 9 replies, has 9 voices, and was last updated by  Foxy 5 years, 3 months ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Xilion
    Member

Indien je nog geen hoi hebt gezegd in het voorsteltopic in het engelse gedeelte van de website (of het nog een keertje wil doen aan je landgenoten), voel je vrij het hier bij te zetten 🙂

Smaug
    Member

Hah! Ik wist niet dat de FaceRIG forum een nederlandse kant had. Ik vraag me af of er meerdere nederlanders hier zijn aangezien deze post al twee dagen oud is. 😛
    Anyway, hallo!

FurRiffic
    Member

Ja hoor, er zijn meer Nederlanders (en een paar Belgen) hier, maar ik persoonlijk vind het fijner om gewoon in het Engelse gedeelte te blijven 🙂 Naast dat, welkom op het forum, en veel plezier met FaceRig zodra het uitkomt 🙂

Smaug
    Member

Ik zit inderdaad ook liever in het engelse gedeelte, grotendeels omdat het daar wat drukker is.

Hooi, ik ben er dan ook well. 😀
    Leuk dat er meer nederlanders zijn. 😀

Hey, Ik ben een Vlaamse Fur ( In secret nog steeds een Nederlander )

Ben 23 jaar, in de furry fandom sinds 2012 en woon in Belgie sinds November 2013 met mijn vriend.

Ik vind het erg leuk dat er toch best veel nederlanders en belgen aanwezig zijn op de forum en dat het ook actief is met furries.

Recon
    Member

ik voel dat ik ook iets moet zeggen nu.

Voltboyy
    Member

Hey, een vlaming hier 😀

Ik blijf zelf waarschijnlijk ook meer op de engelse fora maar is in het nederlands kan geen kwaad 😉

mpepea
    Member

Nederlander hier.

Proof: ik lust snert, Haagse Hopjes, zoute drop en joppiesaus. Alleen niet tegelijk.

Foxy
    Member

Ik ben een vosje uit Amsterdam.
    We laten ons niet graag zien in de stad tussen al die mensen en verkeer, maar ik woon hier al mijn hele leven, en dat is ook voor een vos best te doen :mrgreen:

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

You must be logged in to reply to this topic.

Privacy Preference Center

• Warning: reset() expects parameter 1 to be array, string given in /usr/local/important/web/wp.facerig.com/wp-content/plugins/gdpr/public/partials/privacy-preferences-modal.php on line 33
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /usr/local/important/web/wp.facerig.com/wp-content/plugins/gdpr/public/partials/privacy-preferences-modal.php on line 93